Lassabban, mint a Luca széke és nem is az eredetileg tervezett hosszban és időre, de azért végre elkészült! Örülünk!
Muszáj volt végigmennem és megnézni az állomásokat. A lányom szerint nem minden készült el és vannak még tennivalók … elárulom, a rengeteg beton felületre és a rozsdás fémlemeznek látszó rozsdás fémlemezekre burkoló elemekre gondolt. Miután elmondtam neki, hogy láthatóan ez a DESIGN része, megnyugodott: mégiscsak kész. 🙂
Nagyon jó ötlet, hogy végre egyedi arculata van az állomásoknak, egyrészt vizuálisan is változatosak a megállók, másrészt ha elbambul az ember a vonaton csak felnéz és máris tudja hol van.
A keresztbe-kasul elhelyezett betongerendás design és a sok felszíni vízfelület nagyon bejött a döntéshozóknak, mert ez több állomáson is ismétlődik. Végül is … nekem is tetszik!
Nincs más hátra, mint előre és felújítani a M2 és M3 metró több évtizedes állomásait és szerelvényeit is, amik úgy retrók, hogy egyszerűen így maradtak.
Így láttam én a 4-es metrót…

Amennyire jó ötlet, hogy Móricz Zsigmond szignóját kirakták (természetesen a Móricz-on) annyira rosszul választották-alakították a környezetét.
A felfedezés élménye
Még több érdekesség a designdrOops! facebook oldalán! Nem maradj le, csatlakozz!
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: